آمریکا به تعهدات خود درباره رآکتور 20 مگاواتی خنداب عمل نکرد



مسئولین بدانند که نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد / شرکت‌های چینی و ایرانی راه حلی برای رفع تحریم‌ها پیدا خواهند کرد / ایالت متحده به تعهدات خود درباره رایکتور 20 مگاباتی خنداب عمل نکردسردار سرتیپ "محمد اسماعیل کوثری" مشاور فرمانده کل سپاه  درباره اقدامات اخیر آمریکا در تحریم‌ شرکت‌های ایرانی و چینی مرتبط با برنامه موشکی ایران اظهار داشت: آمریکایی‌ها با این کار خباثت‌شان را به دنیا نشان می‌دهند و می‌گویند که تابع هیچ مقرراتی نیستند. 
وی افزود: در بحث برجام با آنکه در اصل قضیه نکاتی وجود داشت اما این آمریکایی‌ها بودند که برای مذاکره التماس می‌کردند.
 سردار کوثری با اشاره به اینکه نمایندگان آمریکایی در جلسات متعدد قبول کردند که تعهداتی دارند و باید به آن عمل کنند، گفت: آمریکایی‌ها درباره رآکتور 20 مگاواتی خنداب به تعهدات خود عمل نکردند.

امیر اسماعیلی از گردان موشکی منطقه کنارک و سایت رادار مکران بازدید کرد


امیر اسماعیلی از گردان موشکی این منطقه و سایت رادار مکران بازدید کرد
 ؛ امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) به همراه حجت الاسلام محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه از گروه پدافند هوایی کنارک بازدید کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در این بازدید با حضور در سایت رادار مکران، گردان موشکی، سایت فاشا و مواضع توپخانه‌ای گردان زمین به هوا با ایجاد وضعیت‌های عملیاتی مختلف، میزان آمادگی رزمی یگانهای عملیاتی را ارزیابی کرد.

130 شهید تازه تفحص شده در انتظار ورود به کشور


130 شهید تازه تفحص شده در انتظار ورود به کشور/ پیکر مطهر 18 غواص شهید عملیات کربلای 4 در این تفحص پیدا شد

  به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: پیکر پاک 130 شهید در مناطق‌های عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و شهر کوت عراق در یک ماه گذشته و طی تفحص‌های گروه تفحص پیدا شده است.

سردار سید محمد باقرزاده افزود: ۱۸ نفر از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ هستند که در جزیره ام الرصاص با دستهای بسته پیدا شده اند.

وی گفت: پیکر پاک این شهدا از آبراه اروندرود روز چهارم خرداد ماه وارد کشور می‌شود و در شهر اروندرود مورد استقبال مردم قدر شناس ایران اسلامی قرار می‌گیرند.

شلیک پدافند هوایی به یک هلی‌شات در منطقه پرواز ممنوع تهران


یک پهپاد در حوالی خیابان انقلاب تهران منهدم شد

؛شب گذشته؛ یک پهپاد در محدوده پرواز ممنوع تهران، مورد اصابت پدافند هوایی قرار گرفت.
 
در همین ارتباط، الهامی معاون عملیات پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: حوالی ساعت 17 دیشب، یک فروند هلی‌شات وارد محدوده پرواز ممنوع تهران شد که مورد هدف پدافند هوایی قرار گرفت و بعد از شلیک شدن رگبار، از محدوده خیابان انقلاب دور شد.
 
وی افزود: صدای شنیده شده، صدای امنیت کامل است.
 
معاون عملیات پدافند هوایی خاتم الانبیاء تصریح کرد: نیاز اصلی، تأمین امنیت شهر بود. ضدهوایی‌ها تیراندازی را متوقف کردند و این پرنده نیز از محدوده دور شد.

حق بیمه ماهیـانه مکمـل نیروهـای مسلح در سال 1396

 

 سوال : نحوه محاسبه حق بیمه درمان چگونه است ؟  بیمه شدگان قطعی و غیر قطعی چه کسانی ه ادامه مطلب ...